استخدام در کانون ماه سن

استخدام در مجموعه کانون تبلیغات ماه سِن

ما با افزایش مشتریانمان، هر روز بیشتر حس می کنیم که نیاز داریم تا با تیم ها و افراد حرفه ای و با تجربه ای مثل شما همکاری داشته باشیم. اگر شما هم علاقه مند به همکاری با ما هستید، از شما دعوت می کنیم که به ما بپیوندید.

تجربه به ما نشان داده که فردی با ۱2 سال سن میتواند بهترین طراحی ها، کدنویسی ها یا عکس ها را ارائه کند در صورتی که ممکن است فردی با ۴۰ سال سن و ۲۰ سال تجربه این توانایی رو نداشته باشد. با این اوصاف تنها و تنها شرط و ملاک همکاری ما، توانایی شما در ارائه خروجی مناسب براساس نیاز مشتریان ما که از طریق نمونه کارهای اجرا شده شما قابل تعیین است. در صورت پذیرفتن دعوت ما، بهترین نمونه کارهایتان رو برای ما ارسال کنید. که بتوانیم بهترین تصمیم را برای همکاری با شما بگیریم.

نحوه پذیرش در ماه سِن:

پس از انجام مصاحبه‌ها و تهیه گزارشات و آزمون‌ها و پذیرش از سوی مدیر کانون، قوانین شرکت به شما اعلام می‌گردد و در صورت پذیرش قوانین شرکت، مصاحبه‌ای با مدیریت مجموعه خواهید داشت.
توافقات مربوط به حقوق در آخرین مرحله و در مصاحبه با مدیریت صورت می‌پذیرد و سپس نتیجه نهایی توسط یکی از مدیران ارشد با درنظر گرفتن رزومه، گزارش مصاحبه‌ها، نتیجه آزمون‌ها و پروژه ارسالی اعلام می‌گردد.
پس از پذیرش، شما وارد دوره 3 ماهه آموزشی می‌شوید و درصورت موفق شدن در آزمونِ پایانِ دوره آموزشی، با شما قرارداد دائمی یک‌ساله عقد می‌گردد.

مراحل مصاحبه شما به شرح زیر می‌باشد:

1- مصاحبه عمومی:

*مصاحبه تلفنی: پس از بررسی رزومه‌ای که در فرم استخدامی ضمیمه کرده‌اید و دارا بودن شرایط احراز، یکی از کارشناسان با شما جهت مصاحبه تلفنی تماس می‌گیرند. مصاحبه تلفنی شما ممکن است بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه انجام گیرد.
*مصاحبه حضوری: نتیجه مصاحبه تلفنی شما بررسی می‌شود و در صورت تأیید مدیر منابع انسانی و مدیر واحد مربوطه دعوت به مصاحبه حضوری می‌شوید. بخشی از مصاحبه حضوری با شما جهت بررسی شرایط شما صورت می‌گیرد.

2. مصاحبه تخصصی:

شامل مصاحبه حضوری و گاهاً مصاحبه تلفنی و پروژه تخصصی می‌باشد.
*پروژه: با صلاح دید مدیر و با توجه به سمت انتخابی، پروژه‌ای برای شما ارسال می‌گردد که در تاریخ معین می‌بایست آن را انجام دهید.

*مصاحبه تلفنی: پس از ارزیابی پروژه، کارشناسان ارشد مصاحبه تلفنی تخصصی در رابطه با پروژه ارسالی با شما انجام می‌دهند.

*مصاحبه حضوری: در صورت تأیید مصاحبه های عمومی و پروژه ارسالی مصاحبه‌ای با مدیر واحد مربوطه انجام می‌شود و در آن به صورت تخصصی از مهارت‌ها صحبت می‌شود.

به امید دیدار و همکاری با شما

کانون تبلیغات ماه سن

فرم کارآموزی
فرم استخدام