چک لیست تبلیغات چک لیست تبلیغاتقبل از شروع تبلیغات از چک لیست زیر استفاده کنید.نام خانوادگی*نام*شماره همراه*آدرس ایمیل*شناسایی اهداف:در هر مرحله با گرفتن کلید Ctrl کیبورد، می توانید چند گزینه را انتخاب نمایید. تبلیغات را برای افزایش جریان نقدینگی سریع انجام می دهید.تبلیغات را برای افزایش قرار گرفتن در معرض دید مخاطبان انجام می دهید.درصدد هستید مشتریان فعلی در مورد خدومت و یا محصول جدید آگاه شوند.تلاش برای جذب مشتری جدید برای خدمات و محصولات موجودشما قصد دارید سود خود را از تبلیغ محصول خود بدست آورید.شناسایی رقبا:رقبا یک محصول یا خدمات خاص را تبلیغ می کنند. رقبا یک بسته جذاب از محصولات یا خدمات را در اختیار دارند.قیمت فروش محصولات رقبا از ما بیشتر است.شناسایی کسب و کار:چه نوع تبلیغاتی در گذشته موفق بوده است؟چگونه می توان محصول خود را جذاب تر کرد؟آیا سازمان شما برای افزایش فروش آماده است؟آیا به اندازه کافی محصول برای دستیابی به افزایش فروش مورد انتظار را دارید؟آیا شما قادر به پاسخگویی به تقاضای افزایش خدمات هستید؟اجرای تبلیغات:چه نوع تبلیغاتی را باید اجرا کرد؟نیاز به تکرار تبلیغ گذشتهایجاد تبلیغات خلاقارسالاین قسمت نباید خالی رها شود. maadmin2020-12-27T12:24:36+04:30