مشاوره بازاریابی دیجیتالی

برای چرخاندن چرخ یک تجارت به‌چیزی بیش‌ از سرمایه نیاز‌ است. شما به پخت (پ.خ.ت) نیاز دارید: پویایی، خلاقیت و تبلیغات. (ایزاک آسیموف، نویسنده مطرح قرن)

بله! تبلیغات پیچیده است و زمانی که نمی‌دانیم بودجه مصرفی را باید با چه فرمولی و در کجا هزینه کرد و سپس ارزیابی نمود، پیچیدگی‌اش بیشتر هم می‌شود. فکرکردن و ساختن با یک پروژه تبلیغاتی خوب، سخت است اما به‌سختی موشک هواکردن نیست. بگذاریم حدسی بزنیم! علت این‌که درحال‌حاضر در این سایت هستید اینست‌که احساس کرده‌اید باید با جزئیات بیشتری تبلیغاتی که برای شرکت خود انجام داده‌اید را بازنگری کنید. خوب چقدر هم عالی! این اولین اشتراک ما و شماست، بیاید تا باهم انجامش دهیم. این حرفه زبان خاص خودش را دارد بخصوص زمانی که شما با انتخاب‌های گوناگون سروکار پیدا می‌کنید. اگر بخواهید یک پروژه تبلیغاتی به‌ یادماندنی، کوبنده و خلاق طراحی کنید، مسلماً به‌کارگیری ترفندهایی که ما طی 5 سال کار یاد گرفته‌ایم، بسیار سودمند است.

سه مسئله‌ای که شاید با آن روبرو باشید!

  • رسانه‌ها و پیام‌های قبلی بازخورد خود را از دست داده‌اند؟
    حتما شما هم با این صحنه روبه‌رو شده‌اید؛ وقتی در بین یک سریال تلویزیونی آگهی ‌بازرگانی پخش می‌شود. سریع کانال عوض می‌شود مخاطبان حتی حاضر نیستند تنها ۱ دقیقه به آگهی‌های تلویزیونی توجه کنند و ترجیح می دهند آن یک دقیقه را به عوض کردن کانالهای مختلف بگذرانند. در حقیقت مردم به نوعی از تبلیغات فرار می‌کنند. تنها به این دلیل که تبلیغات ساخته شده در ظاهر سودی برای مشتریان ندارد و فروشندگان تنها به دنبال منافع خود هستند و یا حتی بدتر از آن تبلیغات از حالت واقعی خارج شده و به یک نمایش تبدیل شده است که مخاطب نمی تواند با آن ارتباط برقرار کند.
  • تبلیغات شما کمتر از رقبا دیده می‌شود؟
    آیا شما هم جزء آن افرادی هستید که وقتی مشکل فروش پیدا می‌کنید، پیچ تبلیغات را باز کرده و هزینه‌های زیادی هم بابت این تبلیغات پرداخت می‌کنید؟ تا به امروز تحلیلی از تبلیغاتی که برای محصولات خود انجام داده‌اید تهیه کرده‌اید؟ یا به دنبال این هستید که رقبای شما در چه جاهایی تبلیغات انجام داده‌اند و شما هم به تقلید از آنها همان تبلیغات را انجام بدهید؟ قبل از هر اقدامی برای تبلیغات ،هدف خود را از تبلیغ مشخص کنید، پیروی کورکورانه از رقبا چیزی جز ضرر برای شما به همراه ندارد.

بهترین زمان برای تبلیغات همیشه است.

بیشتر سازمان‌ها زمانی که فروش خوبی دارند به فکر تبلیغات نیستند و معتقد هستند زمانی که فروش کم می شود باید تبلیغات انجام دهیم در واقع از دید آنها (افزایش فروش=کاهش و یا توقف تبلیغات).
وقتی شما در زمان رکود بازار تصمیم به تبلیغات می‌گیرید زمان و هزینه بیشتری باید صرف کنید تا تبلیغات شما نتیجه بدهد و مخاطبان تبلیغات شما را ببینند. هدف از تبلیغات فقط افزایش فروش نیست.گاهی شما باید به مخاطبان خود یادآوری کنید که هنوز حضور دارید و یا حتی محصول و خدمت جدید خود را به آنها اطلاع دهید به همین خاطر بهترین زمان برای تبلیغات همیشه است

تبلیغات کاملا غیر ضروریست، مگر اینکه شما به دنبال سود باشید. بنابراین یک مشاور تبلیغاتی است که می تواند با پیاده سازی ایده های خود ، هزینه های مصرف شده در تبلیغات را جهت ایجاد سودآوری شرکت و نه فقط فروش بالا مدیریت و برنامه ریزی کند.

در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس