چک لیست برندسازی مجدد (ریبرندینگ) چک لیست برندسازی مجدد (ریبرندینگ)اگر می خواهید برندسازی مجدد داشته باشید و برند سازمان را نوسازی کنید، از چک لیست زیر استفاده کنید.تحقیقات برندبررسی مشتریان موجود و انتشار یک استراتژی جدید برندایجاد یک نمودار مقایسه ای برای برند جدیدساختن یک mood boards یا تخته طراحی فکر برای الهام گرفتنانجام تگ لاین و مطالعات ادبیات برندنام دامنه و نام مناسب برای شبکه های اجتماعیبررسی علامت های تجاریطراحی گرافیکطراحی مجدد لوگوبروزرسانی پالت رنگ سازمانبروزرسانی کارت ویزیت و اوراق اداریبروزرسانی بروشورها، سربرگ هابروزرسانی علامت هاامضای ایمیل تان بر اساس لوگوی جدیدبروز کردن اسناد مالی اداری درون سازمانی بر اساس لوگوی جدیدوب سایتبروزرسانی رنگ، فونت، گرافیک عناصر برای مطابقت با نام تجاری جدیدبروزرسانی محتوا با قوانین برند جدیدبروزرسانی نام در فوتربروزرسانی تگ های عنوان و متن توضیحات با تگ لاین جدید و کلمات کلیدی جدیداطلاعیه برندسازی مجدد در صفحه اصلیبروزرسانی فاوآیکن هابازاریابیبرورسانی صفحات اجتماعی و زمان بندی پست ها بر اساس ریبرندینگبروزرسانی فهرست های دایرکتوریبروزرسانی صفحه نمایش و بازیابی مجدد آگهی هاایجاد و ارسال یک ایمیل جدیداطلاعیه راجع به برندسازی مجددایجاد پست وبلاگ و اعلام ریبرندینگارسال و تهیه ویدئو درباره برند جدید به یوتیوپ و آپاراتارسال اطلاعیه به روزنامه ها و نشریات محلیبرگزاری یک رویداد با حضور کارکنان، مشتریان کلیدی و فروشندگانلطفا رمز را وارد کنید.*ارسالاین قسمت نباید خالی رها شود. maadmin2020-12-27T12:24:54+04:30