تیز تبلیغاتی
تیزر تبلیغاتی یک روش کاملاً حرفهای برای ارائه آگهی اعم از؛ تیزر تبلیغاتی تلویزیونی ، تیزر تبلیغاتی رادیویی ، رسانه محیطی و چاپی میباشد که در آن به معرفی محصول و خدمات خود میپردازید.
این ویدئوها معمولاً بین ۱۰ الی ۱۲۰ ثانیه هستند و میتوانند محصول را به بهترین شکل ممکن به مخاطب نشان دهند. برای برخی از تبلیغات همچون تبلیغات تلویزیونی از تیزرهای بلندتر استفاده میشود و بسته به زمان تیزر و کیفیت آن هزینههای مختلفی بایستی پرداخت کنید.
بهطورکلی تیزر تبلیغاتی یکی از بهترین روشها و ابزارهای بازاریابی برای ارائه محصولات و خدمات میباشد. زمانی لازم است برند خود را با قدرت از رقبا جلو بی اندازید. در واقع بایستی هویت برند خود را تقویت نمایید و یا آن را ایجاد کنید.
هزینه و قیمت ساخت تیزرهای تبلیغاتی
نوع ویدئو | کلاس A
پرداکشن کامل |
کلاس B
پرداکشن استاندارد |
کلاس C
استاندارد/اقتصادی |
کلاس Eco
ساده/سریع/اقتصادی |
حداکثر زمان تحویل | دو هفته | دو هفته | یک هفته | یک هفته |
استانداردهای پخش صدا سیما | + | + | + | + |
کیفیت تصویری | 4K UHD | full HD | full HD | full HD |
استفاده از تجهیزات سینمایی مدرن | + | – | – | – |
تدوین تخصصی و اصلاح رنگ | + | + | – | – |
موشن گرافی و انیمیشن | + | + | – | – |
استفاده از گوینده های حرفه ای | + | + | + | – |
تیم کارگردانی تخصصی | + | + | – | – |
استفاده از هنرور متخصص | در صورت نیاز | در صورت نیاز | – | – |
سناریوی اختصاصی | + | + | – | – |
دکورسازی و طراحی صحنه | در صورت نیاز | – | – | – |
تهیه استوری بورد | + | – | – | – |
قیمت هر ثانیه (تومان) | 500000 | 200000 | 150000 | 100000 |
موشن گرافی، ویدئو موشن، استاپ موشن، اینفو موشن با هزینه بسیار پایین قابل ساخت و پرداخت است اما نیازمند زمان بیشتر و ارائه لوگو و گرافیک محیط تبلیغات است.
معرفی کلاس های ساخت تیزر تبلیغاتی A, B, C, Eco

برای برندها و مجموعههایی که بهترین تبلیغ را می خواهند. اهداف بزرگی برای ساخت تیزر تبلیغاتی دارند و میدانند برای کسب بهترین نتیجه باید بهترینها را انتخاب کرد و سرمایهگذاری های لازم را انجام داد.

این کلاس برای شرکتها و سازمانهایی که با محدودیت بودجه مواجهاند، ولی کیفیت خروجی نهایی هم برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، مناسب است. در نهایت می توانند بهترین نتیجه را با بودجه ای مناسب تر بدست آورند.

برای شرکتها و مجموعههایی مناسب است که با کمترین بودجه میخواهند یک آگهی تبلیغاتی مناسب داشته باشند. در این نوع پروژهها محدودیت بودجهای یکی از تاثیرگذارترین فاکتورهاست و بهترین نتایج را با توجه به هزینه ای که می پردازند، بدست می آورند.

گاهی لازم است در کوتاهترین زمان و با کمترین بودجه یک کلیپ تبلیغاتی برای مصارف فوری تهیه شود. در این مواقع ناچار به حذف بسیاری از موارد لازم در روند تولید خواهید بود تا امکان تولید با بودجه محدود را داشته باشید.