ردیف های شغلی

لیست ردیف های شغلی ماه سِن و شرایط آن.

طراح گرافیک

تعداد پرسنل مورد نیاز : 2 نفر
جنسیت : خانم،آقا
حداقل مدرک : سیکل
سابقه کار : 1 سال
مهارت های مورد نیاز : توانایی مدیریت زمان و دارای قدرت برنامه ریزی، برخورداری از استعداد و ذوق هنری در تصویرسازی، خلاق، ایده پرداز، باهوش و متعهد، سازماندهی برای اولویت بندی وظایف، توانایی کار تیمی، مهارت خودآموزی و یادگیری مستمر، تسلط کامل به یکی از نرم افزارهای شرکت Adobe, Corel, Apple

شرایط احراز :

  • اگر فردی خلاق، ایده پرداز، متعهد، منظم، مسئول و با دقت در انجام کار هستید شغل گرافیست برای شما مناسب است. این شغل بیشتر با طراحی در ارتباط است.
  • همچنین باید توانایی ایده پردازی داشته باشید و در جلسات طوفان فکری برای ارائه راهکارهای تبلیغاتی و برندینگ حضور داشته باشید.
  • حداقل 1 سال تجربه کاری در سمت گرافیست و یا 10 نمونه کار خوب در حوزه کاری موردنظر.
  • حداکثر سن 35 سال
  • تعهد به ماندگاری برای حداقل 1 تا 35 سال بعد از دوره آموزشی

طراح موشن گرافیک

تعداد پرسنل مورد نیاز : 2 نفر
جنسیت : خانم، آقا
حداقل مدرک : دیپلم
سابقه کار : 1 سال
مهارت های مورد نیاز : تولید محتوای تبلیغاتی و گرافیکی شبکه های اجتماعی و وب سایت، طراحی تیزرهای کوتاه تبلیغاتی یا آموزشی ۲ بعدی برای فضای سایت و شبکه های اجتماعی، تولید بنرهای تبلیغاتی ثابت و متحرک، طراحی سناریو، استوری بورد و ایده‌پردازی برای موشن‌گرافیک‌های مختلف

شرایط احراز:

  • تسلط به ابزارهای طراحی گرافیک ادوبی، ابزارهای ساخت موشن گرافیک و بنر های متحرک، اسکیس و استوری بورد
  • ویرایش محتوای ویدیویی و تدوین (پریمیر یا ادیوس)
  • تسلط بر مفاهیم مختلف طراحی، تصویرسازی واصول تبلیغات، هویت برند و گرافیک در فضای وب
  • توانایی انجام پروژه های هنری و همکاری با سایر تیم ها در محیطی پویا، خلاق و پر چالش
  • آشنایی بالا با مفاهیم تبلیغات و بازاریابی، کسب و کارهای آنلاین و مفاهیم دیجیتال مارکتینگ
  • داشتن رزومه و نمونه کارهای حرفه ای موفق
  • دارای روحیه کار تیمی ( توانایی برقراری ارتباط و تبادل نظر با افراد و هماهنگی با مدیران)
  • مسئولیت‌پذیری، تعهد به سازمان و دقت در کار و سرعت بالا در تحویل پروژه
  • دارای ذهن جستجو گ، مشتاق به مطالعه و یادگیری
  • برنامه محور، منظم و متعهد

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

تعداد پرسنل مورد نیاز : 1 نفر
جنسیت : خانم، آقا
مهلت ارسال رزومه : 1397.11.30
حداقل مدرک : کارشناسی
سابقه کار : 2 سال
مهارت های مورد نیاز : تسلط به ساختار SEO, مسلط به Google Analytics

شرایط احراز :

  • دارای مدرک کارشناس یا کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ، مدیریت کسب و کار، فناوری اطلاعات
  • آشنایی کامل با پروسه ترجمه، تولید، ویراستاری و توزیع محتوا
  • آشنایی با paidsearch کاهش مبلغ هر کلیک
  • آشنایی با انواع سایت های PPC
  • توانایی تحلیل رقبا
  • توانایی ایجاد و مدیریت کمپین های تبلغاتی
  • تحلیل و بررسی مربوط View، Install و Purchase اپلیکیشن (CPM, CPI, CPP) و ابزارها و پنل های رصد کردن تعداد کاربران
  • تسلط به مفاهیم و کاربرد انواع سرویس ها و ابزار های دیجیتال مارکتینگ مثل بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و موبایلی ، بهینه سازی وب سایت، Adwords، بازاریابی ایمیلی و …
  • تسلط کامل به تحلیل Client brief و تنظیم پروپوزال حرفه ای بر مبنای Brief مشتریان
  • توانایی در وبلاگ نویسی
  • آشنایی کامل با تبلیغات کلیکی
  • دو سال سابقه کار مرتبط

کارشناس توسعه بازار

تعداد پرسنل مورد نیاز : 3 نفر
جنسیت : خانم، آقا
حداقل مدرک : دیپلم
سابقه کار : 2 سال
مهارت های مورد نیاز : مهارت مذاکره حضوری فروش و بازاریابی، مهارت مذاکره تلفنی فروش و بازاریابی، مدیریت زمان، روابط عمومی بالا، حل مساله، توانایی کار تیمی، مهارت هماهنگی جلسات بازاریابی با مشتریان

شرایط احراز :

  • کارشناس توسعه بازار: این شغل بیشتر با تماس های تلفنی در ارتباط است و حضور در دفتر مشتری برای مذاکره و یا برگزاری جلسه در دفتر ماه سن. خوراک یا ورودی این شغل سرنخ است و خروجی (انتظار) از این شغل فرصت فروش است.
  • دارا بودن مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مدیریت با گرایش بازاریابی، روابط عمومی از دانشگاه معتبر مسلط به فنون مذاکره بازاریابی
  • آشنا با زبان انگلیسی
  • حداقل ۲ سال تجربه کاری مرتبط در بازاریابی نرم افزار یا ۵ سال تجربه بازاریابی
  • توانایی کار کردن در محیط پر چالش
  • تعهد به ماندگاری برای حداقل ۳ تا ۵ سال بعد از دوره آموزشی
  • آشنا با مفاهیم IT و فروش نرم افزار و دارای تفکر سیستمی
  • توانایی جمع آوری اطلاعات بازار هدف، دسته بندی و ارائه
  • خلاق و ایده پرداز، پیگیر، شفاف و دارای نگرش مثبت

کارشناس برنامه نویس

تعداد پرسنل مورد نیاز : 4 نفر

جنسیت : خانم، آقا

حداقل مدرک : دیپلم

سابقه کار : 1 سال

مهارت های مورد نیاز : تسلط به یکی از مهارت های زیر

  • تسلط به زبانPython
  • تسلط بهDjango/Flask Framework
  • تسلط به پایگاه داده PostgreSQL
  • آشنایی باRedis
  • تسلط بهExpress.js/Node.js/ Vue.js
  • تسلط بهJavaScript ES6
  • تسلط به React
  • آشنا با Git
  • آشنا به PHP (جهت کار با وردپرس و پلاگین ها)

شرایط احراز :

•    توانایی بالا در حل مسئله و ارائه راهکار های بهینه
•    تسلط به زبان انگلیسی و درک مطالب تخصصی
•    علاقمند به یادگیری تکنولوژی های جدید
•    ذهن خلاق، توانمند و دوستدار چالش
•    آشنایی با مستند سازی
•    جدیت و نظم در کار
•    مسئولیت پذیری
•    روحیه کار تیمی
•    مدیریت زمان


مسئول دفتر مدیریت

تعداد پرسنل مورد نیاز : 1 نفر
جنسیت : خانم
حداقل مدرک : کارشناسی
سابقه کار : 2 سال
مهارت های مورد نیاز : روابط عمومی، مدیریت زمان، سازماندهی برای اولویت بندی وظایف، توانایی کار تیمی، مهارت فن بیان، مدیریت و برگزاری جلسات، مهارت خودآموزی و یادگیری مستمر، مهارت شنیداری (شنونده خوب), مهارت تایپ 10 انگشتی، مهارت پاسخگویی به تلفن، توانایی انجام همزمان امور محوله، مسلط به ICDL

شرایط احراز

  • اگر فردی منظم، مسئول و با دقت در انجام کارهای دفتری هستید شغل منشی گری برای شما مناسب است. این شغل بیشتر با تماسهای تلفنی و فعالیت‌های مختلف دفتری در ارتباط است.
  • همچنین منشی باید به جزئیات توجه کند و به مدیریت امور چندگانه مسلط بوده و توانایی حضور و فعالیت بیشتر از ساعت کاری و پیگیری کارهای اداری را نیز دارا باشد.
  • دارا بودن مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مدیریت و یا مهندسی صنایع مدیریت از دانشگاه های معتبر
  • حداقل 2 سال تجربه کاری در سمت منشی و یا یک سال در یک شرکت یک سازمان متوسط ( حداقل نیرو 10 نفر )
  • حداکثر سن 35 سال
  • تعهد به ماندگاری برای حداقل 2 تا 3 سال بعد از دوره آموزشی
  • آشنا با فنون مذاکره و بیان، رفتار و برخورد پسندیده، رعایت پوشش مناسب و اداری، خصوصیات احترام به دیگران و مافوق، فردی متعهد، صادق، پذیرا، پیگیر و رازدار باشد.

کارشناس تولید محتوا

تعداد پرسنل مورد نیاز : 3 نفر
جنسیت : خانم, آقا
حداقل مدرک : دیپلم
سابقه کار : 1 سال
مهارت های مورد نیاز : محتوا گذار سایت و شبکه های اجتماعی

شرایط احراز :

  • دارای مدرک کارشناس یا سابقه تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و سایت
  • خلاق، خوش سلیقه، خوش ذوق، خوش فکر، مسئولیت پذیر، وقت شناس و متعهد به کار
  • کسانی که نوشتن را دوست دارند و البته توانایی در نویسندگی محتوا و ادبیات فارسی دارند
  • آشنایی کامل با پروسه ترجمه، تولید، ویراستاری و توزیع محتوا
  • کسی که به دنیای مجازی علاقمند باشد و اصول آن را بشناسد و توانایی اداره کردن چند اکانت مختلف را داشته باشد.( اگر شور و نشاط و سرکشی به سایت ها و صفحات مختلف برایتان جذاب است)
  • اگر شما دست به قلم هستید و کار تولید محتوا برایتان جذاب است، می‌توانید به صورت حضوری یا دورکاری با ما همکاری کنید.
  • ما به دنبال افراد دست به قلمی هستیم که دوست دارند رشد کنند، یاد بگیرند، بخشی از یک تیم باشند و تاثیرگذار باشند.
  • بخشی از کار ما کپی رایتینگه و یه بخش دیگه اش نویسندگی و تولید محتواست.
  • باید اهل مطالعه باشی، اخبار روز رو دنبال کنی و تو شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشی.
  • باید بتونی یه متن رو بازنویسی کنی. منظورم اینه که بتونی برداشت خودت رو از اون متن بنویسی.
  • باید خلاق باشی. یعنی این که سبک نوشته هات یکنواخت و شبیه هم نباشه. باید بتونی اگه لازم شد، یه بار با لحن محاوره و خودمونی بنویسی و دفعه دیگه کاملا رسمی و ادبی.
  • باید متناسب با درخواستی که ازت داریم، بنویسی. یعنی موضوعات رو ما بهت میگیم و تو شروع می کنی به نوشتن.
  • توی بخش کپی رایتینگ، جنس منابع رو ما برات مشخص می کنیم. یعنی بهت می گیم که می تونی از سایت یا کتاب استفاده کنی. البته ضوابط رو ما بهت می گیم و سرچ و پیدا کردن منابع معتبر با خودته.
  • باید به اینکه شغلت «نویسندگی» هست، باور داشته باشی، پس باید روش متمرکز بشی.
  • بهتره بدونی که این یه کار نیمه وقت معمولی نیست. شاید لازم باشه بعضی از روزهای تعطیلت رو هم کنار ما، پا به پای ما کار کنی، چون زمان برای ما خیلی مهمه و بعضی وقتا لازمه در شرایط اضطراری تعدادی محتوا به ما برسونی. آنلاین و در دسترس بودن یکی از شروط اصلی این کاره.
  • تولید کننده محتوا باید مدیر باشه. چطور؟ یعنی باید بتونه زمانش رو مدیریت کنه. باید برنامه ای که براش مشخص شده رو دقیق و به موقع انجام بده. تو کار ما تاخیر معنی نداره!